På gång...

Här sitter jag å väntar på att duschen ska bli ledig.. brorsan och jag har nyss kommit hem från ett Spinningpass, lagom svettiga vi e! Denna vecka har man verkligen varit flitig, jag har tränat body pump i måndags och spinning idag. Så det känns jätte kul, äntligen har man kommit igång efter flera års velande.
Syrran var hit i tisdags så vi hyrde film, som vanligt hyrde vi en tråkig och seg film.. :(
Jag har fortfarande inte hört ngn om hur länge jag ska få förlängning på mitt jobb... å det är 1 sep på måndag... suck vad allt ska vara jobbigt.. jag ska ringa jobbet imorgon och höra hur det blir med allt. Kanska skriva lite papper, tycker jag.

I tisdags fixade jag håret iaf.. blev kortare och mkt mörkare röd och ngn mörklila slinga i fram... är super nöjd. Själv har jag även plågat mej med att noppa mina stackars ögonbryn för första gången i mitt liv. Jag har gjort det ngn gång hos frissan förut, men det har ju gjort så ont så jag tills slut inte fixade det längre. Men nu har jag äntligen fina ögonbryn jag med :P hahaha....

Ska nog gå och busa lite med Casper nu... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0