Inflyttningsfest hos syrran.

I lördags var det fest hos syrran som har bott i sin lägenhet i en veckas tid. Det var jag, Mattias, syrran, Daniel, Teo, Carina och Robert som var där. Mkt roligt och trevligt var det, vissa hade ju mer roligt än andra tydligen oxå :P Vi gick iaf ut på Birger Jarl, njaaa vet inte om jag kände mej direkt hemma där bland alla kostymnissar... fan vad uppklädd alla var till tänderna! Men men roligt var det iaf.. speciellt då killarna fick göra sina behov i bajamajor ute och vi tjejer hade fina toaletter inne... hahahaha... det var rätt kul det med. Som vanligt är det roligt att dansa, blev en del kramar oxå ;P men men... sen när kvällen var slut så åkte vi hem till syrran igen.. alla var trötta, vissa var tröttare än andra... hihihi... och vi lade oss allihopa nästan direkt. När morgonen sedan kom så var Teo lite osmart och hade bokat biljett till kl 12 redan. Så det blev tidig frukost och sedan traska iväg och lämna honom vid bussen. Robert åkte vid halv 2, sedan var vi 3 trötta personer kvar som däckade ett tag framför tvn. Jag åkte hem vid 5 tiden efter att ha fått en kopp kaffe, det behövdes verkligen.
Nu är jag i Örbyhus, tänkte stanna här till imorgon. Jag och mamma ska hyra en wallander film. Pappa och syrran ska på ngt jubileum på deras jobb och käka och sådant. Så vi kanske beställer en pizza eller nått.

Vissa saker är komplicerade och svåra... varför är inte allt bara lätt. Jag vill ha fast tjänst, en större lägenhet och en pojkvän. Då skulle mitt liv bli enklare och mindre komplicerat! Lite extra pengar i fickan skulle inte heller sitta fel :P Näää nu orkar jag inte med detta längre. Nu går jag ut med hundarna istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0