Skriva eller inte skriva!

Nu börjar detta bloggandet bli väldigt segt, blir ju nästan inget skrivande alls den sista tiden. Vet ej vad det beror på, vet inte om det händer så mkt som man kan skriva om. Att skriva blogg är svårt! Jag gallrar ju mkt av mina tankar och vissa händelser som jag inte vill att andra ska läsa om som är för personliga. Så vad finns det då för roligt att skriva om... jo glada och roliga händelser skriver jag om och vissa tråkiga oxå. Men det absoluta personliga och vissa känslor och tankar som ploppar upp ibland är svårt att skriva ut offentligt. Nä de behåller jag för mig själv eller samtalar med syrran om, iaf det mesta för syrran. Inte allt.

Idag har jag gått 1timme x 2 gånger med hunden, så sista kvällspromenaden tar brorsan. Så här sitter jag och börjar istället bli rastlös. Jag sa att jag oxå kunde följa med men han ville gå ensam så då får han väl göra det då. MIn mobil fungerar inte riktigt som den ska eller något är skumt iaf. Jag får inte ibland mammas sms, hon försökte 3 gånger igår att skicka och på hennes mobil stod det skickat men jag fick inte. Så när hon till sist provade att skriva ett enkelt Hej och sedan skriva in hela mitt mobilnr istället för att söka rätt på mej bland mobilkontakterna så fungerade det. Och det är samma nr... mkt skumt. Så idag så hände samma sak när hon skulle svara på mitt sms, andra gången hon skickade gick det fram. Och ändå har jag mottagit meddelanden från andra personer... så nu är man ju rädd att jag missar en massa viktig info då min mobil inte vill mottaga vissa sms :( snyft!!!

På onsdag är det en hel dag planeringsdag på jobbet för sjuksköterskor... spännande undrar vad vi ska prata om mellan 8 och 16. Iaf ska vi bli bjudna på kina eller thai mat :D

Kanske ska jag åka och hälsa på Frida imorgon.. inget bestämt hon visste inte när hon skulle komma hem. Hoppas hon inte blir allt för sen, skulle vara roligt att umgås lite med henne och Troy imorgon, var ju evigheter sedan sist.

Nu är det inte heller långt kvar tills syrran flyttar in i sin lägenhet. Så den 12e december blir det PARTY!!! Hoppas det är många som kommer, får väl se när hon väl skickat ut inbjudan eller hur hon planerar :D Jag har redan bestämt vad jag ska ha på mej en tunika jag köpte i valbo på vårt shoppingbesök före kryssningen. Den är tigermönstrad... ska troigen köpa skinn eller enkla svarta leggins till samt guldrings örhängen! Oyeah...
Skulle vara mkt roligt om kryssningsgänget kom ;)

Nä nu blir det att läsa lite ur luftslottet som sprängdes, hmmm.... om jag ska hinna läsa ut den innan den kommer ut på bio... tiden är knapp och jag har inte ens läst ut kap 2 ännu... HJÄLP!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Bäst för dig att du är duktig å hjälper till vid flytten då, annars blir det ingen fest för dig! =P

2009-11-25 @ 06:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0