....

Har inte gjort speciellt mkt idag. Har gått ut med hunden, städat och tvättat. Kollat på TV. Mer har inte hänt, hade planer på att ringa Carina och höra om ville käka på Brorsan men kom inte längre än fundera på det. Det blev våfflor till lunch och mannagrynsgröt till middag istället. Jag ska väl gå ut med Casper strax. Har alldeles nyss kollat på Idol, visserligen är inte Erika ngn favorit men hon är då f-n mkt bättre än Eddie och Reza och Rabi.. gillar inte dem alls. Bäst är iaf Tove och Erik.
Imorgon ska jag jobba kväll.. hoppas det är lugnt ute efter arbetspassets slut då jag ska hem och gå ut en lång sväng med vovven. Ogillar skarpt att gå ut och gå på fredags- och lördagskvällar :( och speciellt när det är mörkt nu oxå :( Det är ju allahelgons helgen så jag får nog vara beredd på livat värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0