Stockholm och TAKIDA, here we come...

Nu har syrran och jag köpt biljetter till Takida på Hovet i Stockholm den 28 November. Ska bli så roligt att gå på live-konsert. Tänk att det helt plötsligt ploppade upp biljetter, vi som trodde de var slut... konstigt.

Igår kom syrran å mamma hit, vi har haft det mkt trevlig förutom att Casper var gnällig. Vi hyrde filmen The Proposal, den var faktiskt riktigt bra :) Vi gjorde varma mackor i smörgåsgrillen med sparrisstuvning emellan.. mums... det var mkt gott. De båda sov kvar och syrran drog på förmiddagen till Uppsala för hon skulle till möte på arbetsförmedlingen... medan gick jag å mamma på promenad med Casper och sedan fikade vi Ostkaka med sylt och grädde... det var oxå mums... :)

Jag brukar sällan sitta mkt vid datorn men idag har det blivit mkt.. man blir alldeles seg i huvudet! Uschh...
Brorsan kommer till Tierp återigen på Söndag fick jag höra. Skönt att ha hundvakt igen då jag jobbar.. Kanske jag kan dra till Uppsala då på Tisdag och träffa Ellen.. var ju evighet sedan vi sågs och vi måste få skvallra lite grann nu! Det var jätte länge sedan jag träffade Frida och Troy oxå.. måste se om jag kan åka till dem ngn dag oxå framöver.

Det är inte långt kvar till Julen nu, dax snart att börja tänka på julklappar. Jag har tagit semester på julafton i år, så jag kan åka till Örbyhus och fira julafton i år. Förra året jobbade jag kväll och spenderade julafton ensam i Tierp förutom när jag jobbade då för då hade jag ju folk runtomkring mej.. så det kändes ej som julafton på själva julafton. Hoppas jag får ledigt iaf. F-n vet ej vad jag ska göra på nyår heller i år. Annette ska jobba kväll så då blir det ingen fest hos henne :( trist.

Nu längtar jag till 12e December oxå då syrran ska ha inflyttningsfest troligen.. jag har redan köpt och bestämt vad jag ska ha på mej :P Måste ordna hundvakt oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0