Roligt!

Ska strax möta upp Frida och Troy för en promenad och troligen blir det att äta lite glass vid svanbykiosken. Men det beror på om det inte börjar regna förstårs :S Det ser inte lovande ut på himlen. Faktiskt så mötte jag och Casper både Frida och Troy och deras vovve Zelda på promenaden alldeles nyss... och vad chockad jag blev, då Casper uppför sig exemplariskt. Han skällde en gång och slutade när jag sade åt honom och sedan satt han lugnt och stilla brevid mej medans vi pratade. Zelda är inte förtjust i schäfrar så hon skällde lite grann på Casper. Kul när Casper uppför sig.

Ikväll kanske det blir promenad med Mariana så jag får minnsann gå ut och gå idag. Mkt motion, vilket är bra när jag haft en hemsk godis/chips period :P

Nä nu ska jag dricka lite vatten och ladda för ännu en promenad. Ska bli kul att träffa lilla Troy oxå han som nyss fyllt 1 år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0