Underbara helg!!

Har haft en toppen helg. I fredags lyckades syrran och jag hyra 2 bra skräckfilmer SAW 6 och Arctic Out"ngt" kommer vad den hette riktigt. Vi åt tacos och jag måste faktiskt säga att Casper inte var lika så gnällig som han brukar vara...
Igår var jag ut med tjejerna vi åt mat på restaurang Alexander, vi var 10 st (Jag, Maria I, Carina, Annette, Tove, Jannicke, Ylva, Maria KK, Ellen, Theresia). Jag åt Skagen toast till förrätt och Lax till Varmrätt.. vi satt faktiskt i nästa 3 ½ timme på restaurangen. Det blev 2 päroncider och 1 drink som hette Lennart, den var ej god :S Sedan begav 6 st av oss till Flustret och dansade loss hela kvällen... drack goda drinkar och sedan blev det ngn Tequila shots oxå :P Blev en lyckad kväll iaf. Som vi snart måste göra om.

Idag vaknade jag hyffsat tidigt och var ute med Casper ganska länge på förmiddagen. Vi gick till skogen och kastade pinnar och han fick springa lite lös. Sedan blev det en lång promenad i solskenet och sedan satte vi oss i gräset eller Casper slängde sig i gräset och lade sig på rygg! Satt i solen en stund och njöt och pratade med syrran i mobilen :P Nu har jag suttit vid datorn ganska länge... och har tröttnat på att sitta här, men min bror sitter vid Tvn och glor på Simsons... då finns det ju inte så många andra ställen att sitta på för mej. För lite lägenhet med andra ord. Men det finns ju F-n inga lägenheter eller nått att köpa nu heller. Bostadsbrist i Tierp, tänka sig ;P

Ska jobba 3 dagturer nu må, tis och ons. Sedan ledig i 3 dagar :D Har tagit semester på lördag, vilket jag hoppas på att få beviljad. Det blir iaf att umgås med syster. Antingen hos henne el hos mej beroende på om min bil blir lagad idag och om pappa hittat rätt fel oxå. hmm... j-vla bil helvete. Jag måste iaf köpa mej en vårjacka inför marknaden. Det är ju snart marknad ju, om 3 veckor YEAH...
Måste beställa tid för hårklippning på måndag till slutet av Maj... Nä nu är äntligen soffan ledig, så nu ska jag slänga mej i den och lata mej en timme... sedan ska Casper ut igen :P

Livet leker....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0