-28 grader imorse :S

Jag funderade när jag gick ut med Casper på morgonturen innan jobbet, jag frös så j-vligt om händer och lår så det gjorde ont! Casper trippade ibland på 3 ben... jag kom in och kollar på termomentern och den visar -28 grader!!! F-N vad kallt. Sedan höll jag på att frysa ihjäl på väg till jobbet! Försökte halv springa lite lätt, men låren skrek av köld så d gjorde ont.

Så idag när jag kom hem efter jobbet så gick jag och Casper bara en kort promenad eftersom det fortfarande är jätte kallt. Även fast vi bara var ute i 20 minuter så gjorde det jätte ont i mina fingrar av kölden :S inte roligt alls.

Det har varit ännu en rolig och bra dag på jobbet. :D


Imorgon ska jag kolla på lägenheten!!! JIPPI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0