2010

Nu har jag druckit min första kopp kaffe detta år 2010. Hoppas på ett bra år. Planerna är att flytta till en större lägenhet och den hoppas jag går i uppfyllelse inom snar framtid. Jag ska nog gå och titta på en lägenhet den 7e januari. Men samtidigt känner jag nog att det blir lite förhastat. Jag har ju planer på att spara ihop lite pengar först till nya möbler :S men denna lägenhet är lite dyr tycker jag den kostar 490000 kr. Det kommer med hyran bli drygt 4200 kr per månad. Okej det låter kanske inte dyrt, men att ta lån på ½ miljon gör en nervös. Hmm... jag funderar på att isådanafall lägga ett lägre bud och se vad som händer.

När jag satt och åt frukost imorse så hade jag endast Ronja som sällskap. Casper valde istället att gå och sova tillsammans med Mattias, som ligger nere då inte mamma och pappa är hemma. Tönt hunden min. Han ville hellre ligga inne hos mattias igår än att gå och lägga sej inne hos mej, den grisen.

Jag är ledig i 3 dagar, så på måndag är man åter tillbaka i verkligheten med att jobba och inga helgdagar i siktet. Inga viktiga sådana iaf. Julen är bäst det är bara så.

Brorsan och jag hyrde 2 filmer igår. G.I. JOE och Drag me to hell, båda var jätte bra, helt otroligt att vi hyrde två bra filmer samma gång, händer ej ofta. Vi såg även jurassic park 3 emellan oxå. Casper och Ronja brydde sig inte så mkt om fyrverkerierna heller. Casper ville endast springa efter dem när vi var ute på promenad.
Vi firade in tolvslaget sittades på soffan alla fyra. Hörde som vanligt på Jan Malmsjö prata in d nya året... Ring klocka ring.... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0