Banken

Ska till banken idag och få lånelöfte, eller jag hoppas att jag då får ett låndelöfte :P Pappa följer med eftersom jag inte riktigt förstår allt detta med lån, räntor och alltsammans. Iaf var jag och kollade på lägenheten på Gripebergsvägen i torsdags. Jag gillade den otroligt mkt. Jätte fint kök och badrummet var jätte snyggt. Lägenheten var ganska liten men den duger bra till mej i storlek. Den enda nackdelen jag kunde hitta på var att den inte hade en klädkammare :P men jag överlever nog d. Mäklaren ska höra av sig på onsdag igen, då jag troligen fått mitt lönelöfte och budgivningen för min del kan påbörjas. Vet ej ännu hur mkt jag ska lägga, men jag anser nog att 490000 kr är dyrt för en lägenhet på 55 kvm. Men men... det återstår att se, ska bli spännande samtidigt som jag tror jag blir lite besviken om jag inte får den. Man kan inte låta bli att börja möblera den i mina tankar :P
Iaf ska jag gå och kolla på en nästan likadan lägenhet på torsdag igen, på torggatan. Ska bli enormt roligt det med.

Nä nu får min bror sluta duscha så jag hinner duscha innan bankbesöket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0