Snöstorm!!

Ja då har man varit ute och gått med Casper i årets första snöstorm... såg typ ingenting, tur iaf att vi hittade hem :P
Idag arbetade jag som undersköterska på A-teamets sida, inte min favvo sida dock. Men det gick ganska bra, kom in i arbetet efter fikat på morgonen. När jag väl hade druckit min kopp kaffe så kändes det som jag fann min roll som undersköterska. Svårt att både ställa om sig till undersköterska och till att vara på ett annat team där man inte känner patienterna. Men men nu är dagen avklarad och här sitter jag istället hem framför datorn där jag parkerat mej mkt nu sista tiden. Jag kanske försöker hinna ikapp all tid då brorsan var här då jag inte fick chansen att sitta här och glo och stirra på Facebook eller nått. På tal om brorsan så kanske han dyker upp här igen i slutet av veckan, vi får väl se. Trevligt med sällskap ibland, men måste medge att det varit ganska skönt att vara ensam ett tag oxå.
På torsdag kommer troligen Katarina hit, hon och pappa ska följa med och kolla på lägenheten. Ska bli så spännande, om jag känner mej själv och att budgivningen inte överstiger min maxgräns så kanske jag flyttar betydligt tidigare än planerat. Jag  hade tänkt bo kvar här i min etta tills sommaren och då se mej om efter ett nytt boende. Men jag har fastnat för denna nu :S Längtar tills på torsdag.



Kommentarer
Postat av: Kattis

Gör inget förhastat med lght-köp iaf tänk om det skulle komma ut nån mycket bättre och mycket billigare till våren/sommaren?

2010-01-05 @ 11:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0